Verslag van de eerste paar dagen

24 juni 2018 - Memmingen, Duitsland

Donderdag 21-06-2018

Zoals reeds gemeld ben ik de eerste dag op Boerderijcamping “de Flierweide” aangeland.
Heerlijk twee nachtjes daar geslapen en dus een hele dag vrij.
Dat had ik wel nodig want ik was verpletterd en geheel buiten adem omdat de camper nog niet klaar was. Op de laatste ochtend van vertrek de watertank en het watersysteem nog helemaal schoon gemaakt.
 In de avond naar Lettele gereden en daar in een pannenkoekenhuis een heerlijke Zwartzwalder pannenkoek gegeten.

Zaterdag 23-06-2018

Na het uitlaten van Link in het bos, om 09.30 uur vertrokken richting Duitsland.
Uiteindelijk na vele stops onderweg in Koblenz aangekomen. Het enige dat daar aals Camperplaats was, was een parkeerplaats speciaal voor Campers en daar mocht je tegen betaling dan de nacht staan. Stroom was er niet dus zuinig aandoen met de lampjes en op 12 volt koffie zetten. Maar goed ik ben van alle gemakken vooerzien dus dat lukte wel.

Naa het lezen van een boekje vroeg gaan slapen op mijn heerlijke nieuwe bed. Midden in de nacht wakkker geworden omdat ik mij niet goed voelde en ik bleek een behoorlijke Hypo te hebben. Normale suikerwaarde tussen de 4 en 8. Mijn suikerwaarde was 1.2 tegen een coma aan.
Ik zweette als een rund (koud zweet) daarom werd ik wakker. Snel anderhalve rol druivensuiker snoepjes aan binnen gewerkt en een blikje cola en toen ging het wel weer goed (nieuw gemeten 5.3)
Daarna weer verder geslapen.

Vaandaag Zondag 24-06-2018

Zo vroeg mogelijk het beduit uit, ontbijten en vertrekken want ik wil vandaag zo dicht mogelijk tegen de Oostenrijkse grens aankomen. Normar rijdt ik van 300 tot 350 kilimeter per dag alleen de uitgestippelde trip voor vandaag was 429 kilometer.

Sta nu in Memmingen op een veredelde parkeerplaats waar je wel een kaartje moet kopen, maar er is ook stroom, schoon water en een stortplaats voor vuilwater en chemisch toilet.

Morgen ga ik niet zo ver want ik wil even in Oostenrijk blijven omdat dat het land naar mijn hart is (vroeger heel veel geweest).

Sorry maar Duidsland is zo gewoon en meestal ben ik dan ook erg haastig om er door te komen en daardoor heb ik eigenlijk geen tijd en behoefte om daar foto’s van te maken. Dat doe ik liever van leukere dingen. Dus afwachten wat ik tegen kom dan maar.

Tijdens mijn reis maak ik niet dagelijks een verslag maar spaar ik ook wel eens een paar dagen op als er weinig bewogen heeft om te vermelden. Sorry maar tot de volgende keer

1. Marian lindeman:
    25 juni 2018
    ok gaat mooi wel ff op suiker letten dus Fijn dat je dextro bij de hand had ,doeg!!
  2. Arie:
    25 juni 2018
    Ff schrikken met die suiker natiurlijk. Gelukkig goed afgelopen en snel opgelost :) Nu een tijdje lekker genieten in Oostenrijk. Ik kijk al weer uit naar het volgende verhaal. Geniet er van!