Vraag aan de volgers

Het plan is om naar

Italië, oud Joegoslavië (zoals kroatië etc..), Griekenland, Turkije, Bulgarije, Roemenië, Slovenië, Hongarije, Polen, Tsjechië, Slowakije, litouwen, Letland, Estland te gaan. Mocht iemand nog leuke ideen hebben om te bezoeken, meld deze dan met zoveel mogelijk navigatie gegevens dan ga ik kijken of het lukt.

Stuur mij maar naar leuke plekjes of bezienswaardigheden  Alvast bedankt

1. Silvia:
    22 juni 2018
    Helaas kan ik je daar niet bij helpen, ik denk dat jij al meer hebt gezien van bovenstaande landen dan ik ooit zal zien. Hopelijk zijn er andere volgers die je naar leuke dingen kunnen sturen.
  2. Henry:
    22 juni 2018
    Sorry Nico zelf ben ik nog nooit die kant opgeweest
  3. Peter:
    Hoi Nico,
    Nou zo ver ben ik nog nooit die kant op geweest, alleen in Italië bezocht ik de steden Rome en Milaan.

Als je het interessant vindt om zaken uit de oorlog te bezoeken is er de site "Traces of War", waarop heel duidelijk de eventuele bezienswaardigheden per regio goed zijn te vinden. Je kan dan vanaf de laptop al oriënteren of iets interessant genoeg is.

Ik was jaren geleden in het Eifel-gebied in Duitsland, daar is bij het plaatsje
    Bad Neuenahr - Ahrweiler de voormalige regeringsbunker open voor publiek, dat was heel indrukwekkend, maar weet niet of het wel op je route ligt.

Van de site;
    Het enorme complex had een lengte van maar liefst 17,3 kilometer. De bunker telde 936 slaapvertrekken en 897 kantoorruimtes. Natuurlijk was de bunker voorzien van alle benodigde faciliteiten om zoveel mensen voor lange tijd te kunnen herbergen, veilig en diep onder de grond.

Mocht ik nog wat anders weten stuur ik een update!
  4. Sandra Hanraads:
    22 juni 2018
    Istanbul cker mooi de bazaar ed
    Domabaçe paleis aldaar ...