9 juni 2018 toch een beetje pech

9 juli 2018

Helaas twee dagen extra stilstand want zaterdag is de remschijf en blokjes van mijn linkervoorwiel stuk gegaan. Gister was er op zondag natuurlijk niks open maar vandaag vlakbij de caperplaats een Fiatgarage gevonden. Schade 270,00 euro envijf uurwachten. Dus nog maar weer een nachtje bijboeken op de camperplaats. Morgenochtend om een uur of tien weg richting Kroatië

1. Tilly:
    9 juli 2018
    Gaat verder alles goed. Vast gefeliciteerd voor morgen.☕🍨🍰
  2. Sandra Hanraads:
    Tjonge hopelijk snel verholpen
  3. Henry:
    9 juli 2018
    He bah, nare dingetjes ja, goeie reis morgen !
  4. Nico Leijen:
    9 juli 2018
    Mijn vorige reisprogramma eas beter, daar kom je iedereen apart beantwoorden hier wordt alles op een hoop gegooid. ...................................... Dank je wel Til. Alles gaat redelijk goed hoor en zo te zien smaakt het me wel hè...................................... nou ja vijf uurtjes wachten in 34 hrafen maar dan is ie weer als nieuw San. Morgen richting Kroatië. 270 euro was te doen anders was ik weer naar Nederland terug gegaan want het hakt wel ik in je vakantie budget
  5. Marian lindeman:
    9 juli 2018
    het valt tot nu best mee toch?
    Je kon elke dag nog eten hihi En nu verder zonder sores hoop Mooie foto's dank je is eerg leuk
  6. Sandra Hanraads:
    17 juli 2018
    Wouw
    Ach niks meemaken onderweg is on nico's he anders wordt het allemaal zo saai
    😘
  7. Nico Leijen: