Antwoorden

6 augustus 2018

volgende keer neem ik het vorige reisblog weeer want deze is heel beberkt in de mogelijkheden om te reageren. Jammer Reislogger.

Maar dan zomaar,

Henry soms is het ook wel spannend en wat de foto, betreft iklet de hele dagtijdens het rijden op of ik leuke situaties zie. Soms rij ik zelfs stukken terug omdat ik te laat was voor een foto. Zijn de kroketten nog vers?

Sandra ik heb van alles geprobeert met dat mens maar nee hoor en het idee van een tas is wel leuk, ware het niet dat ik alleen maar plastic tasje bij mij bad en dat wil ik Link ook  niet aandoen met die warmte

1. Sandra Hanraads:
    6 augustus 2018
    Nee begrijp ik
  2. Tilly:
    7 augustus 2018
    Je hebt het nog steeds naar je zin ondanks de warmte, hier is het ook vreselijk warm.doe voorzichtig.
  3. Nico Leijen:
    Sandra 👍🏼

Tuurlijk heb ik het naar mijn zin Tilly anders zat ik allang weer bij je aan de koffie.
  4. Yvonne van Oostveen-coster:
    7 augustus 2018
    Doe rustig aan nico het is erg warm en in portugal een hoop branden dus goed kijken waar je heen rijd,wij (arie zijn zussen en ik) gaan volgende week beginnen met het leeg halen van zijn woning het kan niet anders ik heb gisteren de huur opgezegd per 6-9 ik vind het vreselijk maar het moet gebeuren,met mij gaat het redelijk hoop geregeld(zijn zussen doen niet zoveel) dus doe ik het maar abbonnementen afzeggen en dat soort dingen ik vind her vreselijk vooral toen vorige week de zuurstof hier weg gehaald is geworden toen had ik het even echt moeilijk is zo definitief he maar ja het moet gebeuren dat weet ik wel maar is niet makkelijk.
    Ik wens jou nog een goede reis verder en kijk al weer uit naar je volgende verslag,gr van mij !!!